نیکیار

بستری برای دیده شدن علایق و توانمندی های کودک شما |02128426529

نیکیار

بستری برای دیده شدن علایق و توانمندی های کودک شما |02128426529

نیکیار در زمینه ارائه خدمات آموزشی و روانشناسی مهارت محور با رویکرد کارآفرینی به کودکان و نوجوانان فعالیت می کند. این مجموعه به واسطه ی حمایت و حضور در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی توانسته است تا علیرغم مدت زمان کوتاهی که از تاسیس آن می گذرد موفقیت های چشم گیری را به دست آورده و به عنوان یک واحد فعال در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. نیکیار منابع آموزشی موسسات مختلف بین المللی را به کمک تیم روانشناسی و اساتید دانشگاه بومی سازی کرده و به ارائه این محتوا در قالب دوه های آموزشی ، کارگاه ها ، کمپ ها و همچنین فرآیند علاقه سنجی و استعدادیابی می پردازد . مخاطب نیکیار مدارس،مهدکودکها،آموزشگاه ها و همه مراکزی که با کودکان و نوجوانان در ارتباط می باشند هستند . نیکیار همچنین به صورت مستقل نیز به ارائه خدمات خود می پردازد.

بایگانی
آخرین مطالب

مشاهده خلاقانه

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

مشاهده خلاقانه

نیکیار در زمینه ارائه خدمات آموزشی و روانشناسی مهارت محور با رویکرد کارآفرینی به کودکان و نوجوانان

 فعالیت می کند. 

این مجموعه به واسطه ی حمایت و حضور در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی توانسته است تا علیرغم مدت زمان کوتاهی که از تاسیس آن می گذرد موفقیت های چشم گیری را به دست آورده و به عنوان یک واحد فعال در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. 

نیکیار منابع آموزشی موسسات مختلف بین المللی را به کمک تیم روانشناسی و اساتید دانشگاه بومی سازی کرده و به ارائه این محتوا در قالب دوه های آموزشی ، کارگاه ها ، کمپ ها و همچنین فرآیند علاقه سنجی و استعدادیابی می پردازد .

مخاطب نیکیار مدارس،مهد کودک ها،آموزشگاه ها و همه مراکزی که با کودکان و نوجوانان در ارتباط می باشند هستند. نیکیار همچنین به صورت مستقل نیز به ارائه خدمات خود می پردازد. 

#بستری_برای_دیده شدن_علایق_و_توانمندی_های_کودک_شما


www.nikyargroup.ir

جهت آشنایی بیشتر با دوره ها و خدمات آموزشی نیکیار به کانال تلگرام  و یا صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی